Ik probeer via Google Sky de planeet nibiru te vinden.

Ik probeer de planeet/ster nibiru te vinden op google sky, ik krijg alleen op dat punt een zwart vlak, waarom is dit?

Even ter informatie:

Planeet X, of Nibiru, refereert in Sumerische teksten aan een rode dwergster, die eens in de 3.600 jaar ons zonnestelsel binnendringt. Hij zou een baan volgen tussen Jupiter en Mars door, alvorens hij aan zijn weg terug begint, de onbekende ruimte in. De passage van Nibiru kan voor aardbevingen, vloedgolven, voedseltekorten, ziekten, meteorietinslagen of vulkanische uitbarstingen zorgen, aangezien de Sumerische teksten van een soortgelijke gebeurtenis spreken, zo'n 11.000 jaar voor Christus. In de Bijbel staat deze gebeurtenis bekend als de zondvloed.

Na het lezen van deze tekst heeft het mij nog meer belangstelling gegeven om ernaar verder te zoeken. Helaas krijg ik hem alleen niet. Wat is hiervoor de reden? en geeft dit nu juist niet meer aan dat iets waar is, wanneer je het achterhoud?

http://visionvine.files.wordpress.com/2010/04/5h53m3994sn6011191.jpg

Coordinaten:

5h 53m 27s, -6 10' 58"

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is te ver weg voor satellieten naar mijn idee. en ook geen zogenaamde aluhoedje antwoorden :p

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik moet je teleurstellen. Nibiru of Niburu (beide namen komen voor) bestaat niet. Dat is meteen de reden dat je hem niet kunt vinden. Volgens sommige bronnen zou deze Niburu een rode dwergster zijn, volgens andere bronnen zou het een planeet zijn. Hoe dan ook, als hij zou bestaan, zouden we hem al lang hebben ontdekt. Was het niet door hem in een teleskoop te zien, dan wel via de verstoringen die Niburu zou hebben op de banen van de andere planeten. Nog een reden waarom Niburu niet kan bestaan, is dat er in de bekende geschiedenis geen rampen terug te vinden zijn die om de 3600 jaar plaatsvinden. Ook in het geologische archief vinden we daar geen tekenen van. Tenslotte: ALS er al iets zou bestaan dat zulke grote effecten op aarde zou hebben (aardbevingen en dergelijke), dan zou het ook de baan van de aarde moeten verstoren. Alles wijst er echter op dat de baan van de aarde al minimaal vele honderden miljoenen jaren heel stabiel is. Voor de andere planeten geldt hetzelfde: het is maar de vraag of die überhaupt nog in hun banen zouden zitten als er elke 3600 jaar een Grote Verstoorder langs zou komen. Kortom: Niburu bestaat niet.

Volkomen eens met Creofiel , Nibiru en Mardoek en planeet X zijn zwerfsterren , die uit de mythologie komen , net zoals draken. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijsje of theorietje in die richting trouwens. Maar we krijgen wel bezoek van een ster !!! Haha Je zal wel nog een poosje moeten wachten ...zo'n slordige 1.500.000 jaartjes. Men heeft zelfs al een naam bedacht voor dit soort sterren :ruimtetoeristen. Momenteel zit Gliese 710 nog heel ver van ons...maar hij komt en zal om te beginnen veel dichter komen dan de Sterren uit de Centauri familie. Hij zou zelfs tot in ons zonnestelsel kunnen komen. (Meer informatie : zie link) Maar Gliese 710 heeft niets of niets te doen met Niburu of Mardoek.!! Toegevoegd na 6 minuten: Hij komt: Gliese 710 , de oranje dwerg

Bronnen:
http://www.kennislink.nl/publicaties/ruimt...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100