Hoeveel manen heeft Saturnus?

Die heeft er veel denk ik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@caramba
als je het juiste antwoord al weet, waarom er dan nog naar vragen? doen we soms een quiz hier?

Het beste antwoord

Saturnus heeft 18 manen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is volgens mij juist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@caramba
als je het juiste antwoord al weet, waarom er dan nog naar vragen? doen we soms een quiz hier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de ruimteatlas heeft het dan enorm mis ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die atlas stamt waarschijnlijk nog uit 1985.

Andere antwoorden (3)

We hebben kennis van 61 manen op dit moment. Dus ja die heeft er best wel veel.

Toegevoegd op 09-06-2009 17:47:01
de grootste van de manen is Titan. Titan wordt gezien als een maan die kans heeft op leven. Er zijn duidelijke aanwijzingen op water, bovendien heeft titan een atmosfeer. Echter een groot probleem is dat het er ettelijke honderden graden onder nul is. Als er dus leven is moeten ze wel heel erg goed tegen koud kunnen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand weet het precies maar er zijn er 56 bevestigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honderden miljarden (de steenbrokjes in de ringen meegeteld).