Daar is daadwerkelijk door iemand over nagedacht :) Zie de Drake Equation
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zeer groot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik acht de kans 100%, het universum is groter dan mensen kunnen bevatten. Levensvormen kunnen in veel vormen optreden....dat met elkaar vermenigvuldigd maakt het mijns insziens erg onwaarschijnlijk dat er geen ander leven is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe groot is de kans dat we wel alleen zijn ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De drake equation is leuk om te lezen maar steunt op puur giswerk om de dat in te vullen in de formule. Maar de kans is groot , heel groot.Maakt het uit ? Een beetje nederigheid zou in deze wereld geen kwaad doen. Integendeel. Een ontmoeting met iemand die geen vragen hoeft te stellen omdat hij alle antwoorden weet of omgekeerd. Boeiend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
100%, want ik zag net iemand lopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
100%, aangezien we nog maar 0,00000000000001% (of zelfs minder) van het heelal hebben verkend, is het zelfs bijna absurd om te denken dat we alleen zijn.