Voor zover ik weet en ik op internet kan vinden, liggen er helemaal geen dorpen in de gemeente Den Haag.
Ook op Wikipedia wordt er niks gezegd over eventuele dorpen in de gemeente, maar alleen over stadsdelen en wijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Den Haag heb je Scheveningen, Kijkduin en Loosduinen. Allemaal nog aparte dorpjes vroeger.

Toegevoegd na 4 minuten:
bijna Den Haag zelf vergeten: dat is formeel gesproken geloof ik ook nog een dorp, omdat het nooit stadsrechten van Hollandse oorsprong heeft gekregen.

Toegevoegd na 5 minuten:
En Duindorp... tussen Scheveningen en Den Haag in.
13 jaar geleden
Den Haag was een de 17'de eeuw slechts een gemeente en had maar 16.000 inwoners.
In de 20ste eeuw werden door de grote bevolkingsaangroei een aantal gemeenten geannexeerd
Loosduinen was in1923 als eerste aan beurt.
In 2002 zijn Ypenburg en Leidschenveen { nieuwe wijken) als gevolg van grenscorrecties toegewezen aan Den Haag, ten koste van Leidschendam, Pijnacker, Rijswijk en Voorburg.
volgens wiki.

Toegevoegd na 25 minuten:
Den Haag was in 1652 maar een relatief klein dorp
Bleau

Toegevoegd na 40 minuten:
Het hedendaagse stadsdeel Scheveningen met wijken als Duindorp en zo meer was een heel klein buurdorpje in die tijd