Waarom gingen de Latino's perse naar de VS ?

en waarom gingen ze dan bijvoorbeel niet naar Europa ofso?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Omdat in Europa al een heleboel mensen woonden en dat je daar vaak bestraft werd als je je niet aan de staatsgodsdienst hield.

Bovendien zijn de VS een stuk dichterbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Latino's zijn naar de VS geëmigreerd om een beter leven te krijgen. De reis naar de VS is vele malen makkelijker en goedkoper dan een reis naar Europa waar men eenvoudigweg het geld niet voor had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar de grens oversteken....In De Verenigde Staten kreeg je gemakkelijk een verblijfsvergunning....
Soort trekt soort aan (er waren al veel familieleden in de V.S).....Europa was nog aan het herstellen na de Tweede Wereld oorlog.....en natuurlijk de 'American Dream' : in V.S. zag men weelde ,rijkdom en carrière
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je text staan ongetwijfeld alle gegevens die je nodig hebt voor het formuleren van je antwoord. Wellicht kun je die hele text ook even hier plaatsen, dan maak je het ons een stuk makkelijker.
Nog beter : maak je eigen huiswerk.