Hoe groot is de kans dat het morgen de hele dag gaat regenen in biddinghuizen?

Ik was van plan morgen naar walibi te gaan maar het weer ziet er niet al te bestuit in amsterdam....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is niet 50 procent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is er wel,
Het heeft te maken met wind, wolken en storingen

Het beste antwoord

Kans op regen is er in Nederland vrijwel altijd, maar als ik de weermannen cq -vrouwen mag geloven, is het morgen in Biddinghuizen goed te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gewoon naar walibi geweest en het was makkelijk te doen!
Heeft een paar keer geregent maar we zijn gewoon in die atractie geweest met die bootjes in het water en dat je dan van zo een soort glijbaan afgaat.
Het was heel leuk maar nu kan ik niet praten omdat dat verschrikkelijke pijn aan mn keel doet.

Andere antwoorden (4)

morgen in biddinghuizen 92% kans op regen, met de zwaarste regen verwacht rond het middaguur

http://www.wetter.de/wettervorhersage/31-5043-26/wetter-biddinghuizen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen ....dan is dan vrijdag
Al is de kans maar 1% , maar je hebt het toevallig boven je hoofd....ja dan.
Wel ik heb slecht nieuws: Alle weersvoorspellingen spreken over regen , weliswaar minder dan vandaag (donderdag).
Er zouden wel eens een paar droge uurtjes kunnen tussen zitten...maar vooral veel regen ,veel wind en stukken frisser dan vandaag.
bijgevoegd radarbeelden van vandaag (wanneer U de site morgenvroeg bekijkt zal je vlug zien waar je aan toe bent.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kans op zonneschijn : 5%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans op regen in Biddinghuizen is 90%. Deze site voorspeld wel meer zon dan vandaag (26 augustus). Haast alle sites geven aan dat het slecht weer word. Ik zou een andere dag uitkiezen om te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
80% volgens de buienradar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh?
Voor morgen he?
Ik zie 52 procent staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dit is Biddinghuizen hè, altijd een beetje voorzichtig.