Waar is de plek dat je lava kunt zien stromen onder de oppervlakte?

8 maanden geleden
2.7K
ronron1212
8 maanden geleden
Onder de oppervlakte lijkt me erg sterk
Thecis
8 maanden geleden
@ronron1212
Er zijn soms van die grotten / sinkholes die rondom uitbarstingen wel eens gevormd worden. Ik denk dat de VS daarnaar refereert. Er is ook nog een brandend gasveld in Iran dacht ik, The gate to hell, dat brandt wel dag en nacht, maar is zeker geen stromend lava.
Even opgezocht, is de Darvaza gas crater in Turkmenistan.
ronron1212
8 maanden geleden
@thecis de vraag is waar kun je lava zien stromen onder de oppervlakte
Thecis
8 maanden geleden
@ronron1212
Dank voor het letterlijk herhalen van de vraag. Voegt heel veel toe voor me.
Tevens mijn oprechte excuses dat ik probeerde mee te denken. Ik zal proberen dit niet meer te doen.
ronron1212
8 maanden geleden
@Thecis de door jouw genoemde feiten zijn mijn bekend maar daar gaat de vraag niet over.
Thecis
8 maanden geleden
@ronron1212
Hartelijk dank.
SimonV
8 maanden geleden
Misschien komt dit in de richting:
https://www.treehugger.com/places-where-you-can-safely-watch-lava-flow-4869327

Geef als eerste antwoord