Was deze week de warmte week ooit?

10 maanden geleden
1K
LeonardN
10 maanden geleden
In de wereld of in Nederland?
Amadea
10 maanden geleden
Het is eerder in Nederland 40 graden geweest. Dus was het niet de week met de hoogste temperatuur.
SimonV
10 maanden geleden
De week van 10 tot 17 augustus 2022 was de warmste week ooit in Nederland.
VraagAntwoord66
10 maanden geleden
Lijkt mij sterk. Het is alleen vrijdag en zaterdag (vandaag) maar goed weer geweest

Antwoorden (1)

Afgelopen dinsdag en woensdag was het volgens gegevens van de Amerikaanse National Centers for Environmental Prediction (NCEP) gemiddeld 17,18 graden op onze planeet, na de maandag die ook het record uit 2016 al had verbroken. Maandag was het gemiddeld 17,01 graden. In totaal betekende dat daarmee ook de warmste week ooit.
fremar
10 maanden geleden