Duitsers hebben kennelijk liever nagesynchroniseerde films

verder zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 je was me voor!

Andere antwoorden (4)

Het antwoord op je vraag kun je hier denk ik perfect uitgelegd vinden:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hebben ze een referendum of een enquette over gehouden,ze hebben het liever zo dan ondertitels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er wel, maar dat zijn meestal alternatieve films, daarnaast is Duitsland dermate groot taalgebied, dat men er de voorkeur aangeeft om het gewoon nasingronisatie toe te passen. Nederland bijvoorbeeld is klein en daar zou het veel te duur worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die duitsers het nog steeds niet snappen.
Trouwens niet voor niks dat duitsers slecht engels kunnen. en met name de jonge jeugd.