Zal de oceaan BP overleven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je goeie en zeer milieu bewuste vraag . En ik ben echt blij iemand te horen die zo een vraag stelt naar aanleiding van de toch wel erg grote olieramp.

Het beste antwoord

De oceaan zal zelfs heel de mensheid overleven, of de bp het overleeft die kans acht ik ietewat kleiner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De oceaan overleeft ons allemaal.
De olieramp is een onbetekenend gebeurtenisje voor onze enorme watermassa.
13 jaar geleden
De natuur is zeer krachtig en weet zich altijd weer te herstellen, al kan het wel een tijd duren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
De oceaan als geheel wel, voor een aantal individuele groepen van bepaalde dier- en plantensoorten is het lastiger.