waar ligt 30 NB 90 WL?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op 30 Noorderbreedte en 90 Westerlengte. Dat komt neer op Guatemala.
ronron1212
7 jaar geleden
Is dat zo @leugens?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@leugens leugens.

Antwoorden (2)

15° 30′ NB, 90° 15′ WL :Guatemala
fremar
7 jaar geleden
kierkegaard47
7 jaar geleden
Je zegt zelf al dat dit 15° 30′ NB is. Maar er wordt gevraagd naar "30 NB", ik interpreteer dit als 30° NB. Voer ik deze coordinaten in in bv. http://www.darrinward.com/ dan kom ik vlak bij New Orleans (Louisiana, VS) uit.
kierkegaard47
7 jaar geleden
(ik heb overigens geen min gegeven)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"dan kom ik vlak bij New Orleans (Louisiana, VS) uit." Lousiana is correct... Kom ik ook op uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.betavak.nl/wereld.jpg
klopt Overigens geeft googlemaps ook de breedte aan. westerlengte wordt als -90 weergegeven.
gvrox
7 jaar geleden
@fremar waarom plaats je eigenlijk zo'n antwoord als je zelf al ziet dat het niet klopt ?
New Orleans, Terminal road

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt de coördinaten gewoon invoeren in google maps

Toegevoegd na 9 uur:
Vlak daarbij ligt een geocache met de naam "nearly 30/90".