komt er nu een nieuwe kaart van nederland? nu de maasvlakte klaar is vraag ik me eigen af hoelang het duurt voor we hier een nieuwe kaart krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De Topografische Dienst Kadaster maakt de standaard topografische kaarten op verschillende kaartschalen van Nederland. De kaarten zijn onderverdeeld in kaartbladen, die een bijhoudingsfrequentie hebben. Ze worden bijvoorbeeld elke 4 jaar helemaal herzien.

Blad 37W van de Top10NL, waar de tweede Maasvlakte bij hoort, is in 2011 nog geactualiseerd, dus wat er toen al af was van de tweede Maasvlakte zit al netjes in het basiskaartenmateriaal. En wat er nu dichtgestort is zal al wel met een stippellijntje zijn aangegeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarna moeten natuurlijk allerlei andere kaarten en basisregistraties nog aangepast worden: de kadastrale kaart, de provinciegrenzen, de gemeentengrenzen, de kustlijnkaart...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja er zijn al nieuwe kaarten van Nederland met de Maasvlakte.