Nee dat is niet nuttig.

Omdat er geen wetenschappelijk bewijs is dat de opwarming van de aarde veroorzaakt wordt door CO2. Dat is niet meer dan een hypothese.

De aarde warmt op, dat is duidelijk, maar de oorzaak hiervan is onbekend.
Zolang als de aarde bestaat varieert de temperatuur.

De voorstanders van het broeikaseffect krijgen veel aandacht. Maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk hebben. Het gaat niet om aantallen (voorstanders) maar om feiten.

In het milieu gebeuren gaat heel veel geld om. Geld dat voornamelijk afkomstig is van regeringen. Er zijn vele personen, instanties, bedrijven, universiteiten, die hiervan een graantje willen meepikken.
Als er iemand roept dat je CO2 moet opslaan is er altijd wel een professor die hier een positief rapport over schrijft, en een groot bedrijf dat die opslag wil bouwen op de winst te spekken.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Duidelijk, bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Duidelijk misschien maar toch echt onjuist. Ik daag Edraket alsnog uit om door middel van betrouwbare bronnen aan te tonen dat niet bewezen is dat CO2 niet de oorzaak van klimaatverandering is. Als hij daarin slaagt zal ik proberen het tegendeel te bewijzen.