Kan je stellen: Het Koninkrijk der Nederlanden heeft grenzen met België , Duitsland en Frankrijk ? En Mount Scenery is de hoogste berg ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mount Scenery... Ssst... zachtjes praten... anders wordt de vulkaan wakker! Hoera voor deze vraag!

Het beste antwoord

Ja, dat is helemaal correct.

Toegevoegd na 9 minuten:
En om verwarring te voorkomen het volgende om dit te ondersteunen:

Nederland grenst aan België en Duitsland in Europa.

Nederland grenst aan Frankrijk op Sint-Maarten, dit eiland is namelijk in tweeën gesplitst, het ene deel is Frans(Saint Martin) en het andere deel Nederlands.(Sint-Maarten)

Mount Scenery ligt op Saba, Saba valt onder het Koninkrijk der Nederlanden, en is dus officieel de hoogste berg van ons land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt dat stellen als je duidelijk maakt dat St Maarten en Saba bij het Koninkrijk der Nederlanden horen en dat Saint Martin bij de Franse Republiek hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je idd stellen,gesteld dat je de overzeese gebiedsdelen meerekent en gesteld dat je erbij vermeldt,waarvan de Mount Scenery de hoogste berg is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en bij Vaals komt duitsland daar ook nog bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kun je stellen, en dan heb je helemaal gelijk. En een applausje van mij.
De gemiddelde Nederlander zal enigszins verward reageren, maar wel luisteren naar je uitleg.

Bijgaand kun je dan ook nog de officiële voertalen van het koninkrijk noemen: Nederlands, Engels, Papiamento en Fries. Ik moet de eerste Nederlander nog ontmoeten die ze allemaal spreekt, maar ze zijn er vast!

Ik kan het iedereen aanraden: met een stokbrood onder je arm rondfietsen op St. Martin/Sint Maarten en daarna met 'n piepklein vliegtuigje naar Saba om Mt. Scenery te beklimmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hellingen van Mt.Scenery zijn geweldig mooi en uniek ,met mistige elfenbossen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen wij er waren was er net 2 jaar tevoren een orkaan overheen gegaan, en was alles nog opnieuw aan het begroeien. Maar het was toch al magnifiek!