Hoe hoog bevindt zich het poollicht?

Is het echt een bepaalde hoogte (Graag in meters en voet (bijv. 40.000 ft)) of net als een regenboog: Hij verschijnt wel, maar je kunt er niet naar toe lopen. Maar ik denk het laatste niet, je kunt het namelijk vanaf de ruimte ook zien

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Tussen de 80 en 1000 kilometer boven de grond.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
80-100KM hoogte niet 80-1000KM
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'... Die energie komt uiteindelijk weer vrij en wordt op 80 tot 1000 kilometer hoogte uitgestraald in de vorm van het kleurrijke poollicht...'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weet genoeg