ik ben op zoek naar platte grond en loop route voor de collecte van de nierstichting van Breda wijk de Haagse Beemden ?

Ik heb wel papieren gegevens, maar over het aantal huizen en looproute digitaal zou handig zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor een plattegrond kun je terecht bij OpenStreetMaps. Je kunt deze kaarten geheel vrij gebruiken, maken en bewerken. De aantallen huizen kun je er echter niet uit opmaken. Ik ken geen enkele kaartendienst die je aantallen huizen toont. Daarvoor moet je misschien naar het kadaster, maar dat lijkt me wat overkill?