Waar kan ik een tabel vinden waar ik kan zie hoeveel mensen er in de landbouw werken? (EU)

Ik wil weten hoeveel procent van de Poolse bevolking in de landbouw werkt maar ik kan er vrij weinig over vinden. Weten jullie misschien een tabel of een site met info. Graag wel met bron. Mag Nederlands of Engels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik geloof dat je dat in een van de tabellen in de grote bosatlas kunt vinden

Toegevoegd na 4 minuten:
19.0% van de bevolking in polen werkt in de landbouw, deze informatie is alleen wel uit 2001
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook maar die heb ik nu jammer genoeg niet bij de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal even voor je kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord aangepast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke bedankt. Ik had wel informatie gevonden maar dat kwam uit 1995, dit is toch wat recenter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem

Andere antwoorden (1)

Op de site van de wereldbank vind je recente gegevens. In 2010 was het aandeel van de Polen werkzaam in de landbouw (tertiaire sector) nog maar 13%.