In de Grote Oceaan schijnt een enorm "eiland" van zwerfplastic te drijven. Waar bevindt dat zich ongeveer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien stom , maar ik wist dit niet - had er nog nooit van gehoord - ik ben geschokt !!
Wat een goeie vraag, Sherpa !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkvakantie en dan opruimen...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmmm daar gaat dus ons ingezamelde plastic heen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaan verwijderde vragen ook daarheen?

Het beste antwoord

Ergens op de Stille Oceaan, tussen San Francisco en Hawaï, drijft een serie vreemde objecten. Het is een soort archipel, tien jaar geleden ontdekt, die minstens zo groot is als Frankrijk, Spanje en Portugal samen. Dat is een conservatieve raming; er circuleren ook schattingen waarbij aan het ding tweemaal de omvang van de Verenigde Staten wordt toegekend.
Bron: Volkskrant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt niet op te ruimen heb ik begrepen is te veel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het zo groot is moet je het toch met google earth kunnen zien? zijn er verder lucht foto's van?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gehoord, dat ze het wel op kunnen ruimen.
Maar dat het niemand/land/zee is, en daarom word het niet gedaan.
Het gebied hoort bij geen enkel land of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goole eart heeft geen foto's van de zeeën en oceanen. jmmr genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en misschien drijven er ook heel wat CD's met Vista tussen ;-)

Andere antwoorden (2)

14 jaar geleden
Inmiddels hebben ze nog een enorm eiland van vuilnis en plastic gevonden in de buurt van Bermuda;