De overheid verzorgt de dijken, dit wordt betaald uit belastingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaliter onderhouden de waterschappen de dijken de zeedijken en waterkeringen worden onderhouden door Rijkswaterstaat. Wij als burger betalen de belastingen en en de heffingen van de waterschappen.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Klopt maar dat is nu nog niet zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Teruggebracht van 10 naar 12?
De overheid geeft de gemeentes geld om dijken te onderhouden en te bouwen.