Is het nieuwsartikel "Luchtvervuiling veroorzaakt autisme" een aardrijkskundig onderwerp?

Op school moeten we voor aardrijkskunde een presentatie houden over iets dat in het nieuws is geweest en met aardrijkskunde te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Luchtvervuiling is aardrijkskundig maar de gevolgen voor autisme niet.

Als het nieuws dus helemaal over autisme gaat en niet over de oorzaken van luchtvervuiling is het in mijn ogen niet aardrijkskundig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Luchtvervuiling valt onder milieu en dat zou je met veel fantasie onder geografie kunnen scharen , zodat het ontstaan van autisme door luchtverontreiniging dan ook daar onder
kan vallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet met veel fantasie, als je googelt op luchtvervuiling een aardrijkskunde kom je heel veel schoolprojecten tegen daarover dus op zich wordt dat wel goedgekeurd.