Ik gok op de Koerden daar zijn er 35 miljoen van.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij de Chinezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dravidiers.

Indo-Ariers zijn de grootste bevolkings groep in India met ongeveer 700.000.000 (700 miljoen) mensen. Daarom zie ik India als hun land.

De Dravidiers (200.000.000) zijn de baas in een aantal provincies maar zijn in de regering sterk ondervertegenwoordigd. Dus zij zijn waarschijnlijk het grootste volk zonder land.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry, ben mijn bronnen vergeten op te slaan. In elk geval meerdere wikipedia pagina's en een aantal nieuwsberichten over het indiase parlement. Mocht je graag meer willen weten stuur me een berichtje en ik zoek de bronnen nog even voor je na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht aan de Bantoes, maar dat zijn er maar half zoveel als Dravidiërs.
Als je israel niet alleen als een land voor joden beschouwt de joden, maar anders koerden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wiewatwaar;

Als je (Noord- en Zuid-)Amerikaanse Indianen als een volk ziet scoren zo ook hoog; hun aantal wordt op zo'n veertig miljoen geschat.