Ik zoek een programma over door de aardkorst(trough the surface , ik kan het niet meer vinden?

ik had een progamma gezien dan ging je door de aardkorst en zag je allemaal leuke dingen zoals :goud, robijnen , gassen enz..... maar ik weet dus niet meer hoe het heet ik dacht: trough the surface maar ik kan niks vinden en is het op ng of dc?

Toegevoegd na 4 dagen:
maar ook echt dat ze naar de kern van de aarde gaan en dat je daar dus alles ziet.

Toegevoegd na 4 dagen:
maar ook echt dat ze naar de kern van de aarde gaan en dat je daar dus alles ziet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Race to the bottom of the earth (sowieso iets met bottom of the earth) op National Geographic