Geografisch gesproken tot geen enkel continent.Het zijn vulkanen die oprijzen van de oceaanbodem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afrika. De Nederlandse Antillen (voorheen) behoren toch ook niet tot Europa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heb je het over de Nederlandse Antillen? Hij vraagt gewoon in welk continent Kaapverdië ligt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als voorbeeld. Neem nu de Falkland eilanden van Engeland bij Argentinie. Dat noem je toch ook geen Europa, nee dat behoort bij Zuid Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een voorbeeld. Suriname was vroeger eigendom van Nederland. Was Suriname toen Europa, nee gewoon ook Zuid Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij beweert toch ook niet dat Kaapverdie bij Europa hoort? Hij vraagt het alleen. Maargoed het is wel tamelijk logisch als je naar de kaart kijkt ja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar als je even verder denkt. Ze spreken daar Portugees. Voorheen behoorde deze eilanden tot Portugal tot 1975. Ik heb er mee willen aangeven dat je wel landeigenaar kunt zijn, maar dat het continent dan niet verplaatst. Lijkt me heel evident.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap heus wel wat je bedoelt haha, maar ik neem toch aan dat iedereen wel snapt dat bij welke koloniale macht een land hoort, geen invloed heeft op het contintent waartoe het land behoort?