Asdeeltjes?

Wij vonden bij ons op de tuinmeubelen allemaal hele kleine zwarte deeltjes bijna net zo klein als mosterdzaadjes.
Kunnen dit asdeeltjes zijn uit de vulkaan in IJsland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Nee, dit is stuifmeel van bloeiende bomen. De asdeeltjes van de vulkaan zijn grijs tot bijna wit en komen pas naar beneden als het regent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jullie een plat dak hebben met asfaltbedekking kan het daar ook door komen. Bij warm weer met wind kunnen er schilfertjes loskomen en naar beneden waaien.
Amadea
13 jaar geleden
Als de stoelen onder een boom staan, dan kan het ook rupsenpoep zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn schimmels.