Wat is dat voor een stellage bij Station Nijmegen Lent?

Elke donderdag reis ik van Zwolle naar Nijmegen. Vóór station Nijmegen Lent is er aan de rechterhand een grote stellage te zien. Het heeft iets weg van een mijnbouw-apparaat. Het is grotendeels van metaal en rondom zijn betonnen funderingen aangebracht. Wordt daar soms aardgas of steenkool gewonnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Station Lent is niet veilig en er komt een nieuw station. Wellicht zie je dat?

Antwoorden (1)

Er wordt geen aardgas of steenkool gewonnen, dat zit daar niet in de grond. Wel zijn er plannen voor een nieuw station Lent, daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben (zie gemeentepagina).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat station is net nieuw! Zou toch raar zijn als ze zo'n 300-500 meter ervoor nóg een nieuwer station bouwen..?