wat is de oudste ongewijzigde grens tussen landen?

Tussen welke twee landen ligt de oudste, ongewijzigde grens? (Deels of geheel, op land of rivier, niet tussen zeeën e.d.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De Internationale Guadiana brug tussen Spanje en Portugal vastgelegd met het verdrag van Zamora in 1143. Dit is een van de oudste gensen ter wereld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Krijg ik door die domme typo zelf te zien en corrigeren meer plusjes? Dan wil ik gensen voor grenzen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het aan mij lag wel, maar ik kan nog geen plusjes en minnetjes geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Jouw geschreven + is me nog veel meer waard.
Misschien de Donau tussen Bulgarije en het huidie Roemenië, dat eerst bestond uit Walachije en Moldavië. Aan die Donau is als grens dus niets veranderd, maar wel aan de landen die ten noorden ervan lagen.