Weet iemand a.u.b. wat de oppervlakte is van het Northgo College in Noordwijk??

voor een werkstuk van school, moet ik weten wat de oppervlakte is van het Northgo College in Noordwijk. Ik weet dit alleen niet.. Zou iemand mij kunnen helpen? ik bedoel trouwens de oppervlakte van alleen het gebouw, niet het hele terrein met alle sportvelden etc. erbij. bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat wordt wel een beetje gokken hoor! ;-)

Het lijkt mij dat het complex 60 bij 80 meter is. Dat is dan een oppervlakte van 4800 m2. Maar middenin het gebouwencomplex zit een open ruimte, en die zul je er vast niet bij willen hebben. Ik schat dat de oppervlakte van die ruimte zo'n 800 m2 is, en dan komen we op een oppervlakte van ongeveer 4000 m2.

Ik heb hier een fotootje geplaatst, zodat je het zelf ook nog eens even na kunt meten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!