Waar vind je de meest recente nieuws over sneeuwverwachtingen in Nederland?

Ik kan het maar niet vinden! Dus hoop dat jullie een site weten waar je ongeveer om de paar weken nieuwe sneeuwverwachtingen kan zien voor in Nederland. Puur omdat ik het leuk vind hoor, en super nieuwschierig wanneer we onze eerste sneeuw vlokjes te zien krijgen!

Toegevoegd na 2 uur:
Na het toch nog verkeerd begrijpen van sommige mensen probeer ik het wat duidelijker uit te leggen. Je ziet op internet en hoort dat bijvoorbeeld dat de ene denkt dat er wel een koude winter aankomt en de ander zegt kwakkelend weer. Waar halen ze dan vandaan? En waar kan je die updates vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Behalve buienradar bestaat er ook sneeuwradar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien jouw reactie op sxiopo,kun je je het beste tot een helderziende/medium wenden.
Geen enkele weerman/vrouw is in staat om nu al te voorspellen of er net de kkerst sneeuw zal liggen, dan wel vallen.
Op buienradar. Dan moet je linksonder 'sneeuwradar' aanklikken.
En op weersverwachting het zelfde.
Veel winterpret!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, juist ja. Ik denk niet dat zoiets bestaat, maar zet dat anders toch nog maar even in de toelichting van je vraag.
Je weet het maar nooit! ;-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je nog de Deventer- en Enkhuizer almanak aanraden...
vindt ook http://wetenschap.infonu.nl/weer/29475-weersverwachting-weersvoorspelling-20112012-het-weer.html
http://wetenschap.infonu.nl/weer/29475-weersverwachting-weersvoorspelling-20112012-het-weer.html

Dit zijn waarschijnlijke voorspellingen, omdat zoiets al moeilijk te voorspellen is kan dit nog altijd veranderen. Maar vaak hebben deze meteorologische voorspellers vrijwel altijd gelijk.