Op welke cambridge had Isaac Newton gezeten? en welke cambridges zijn er allemaal?

Ik typte Cambridge university in op google maar kreeg vrijwel alleen maar Harvard university terwijl de echt bekende Cambridge volgens mij in Engeland ligt toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Isaac Newton heeft zelf op het Trinity College in Cambridge gezeten, dat ligt ongeveer 80 km ten noorden van Londen.

Toegevoegd na 6 minuten:
En je hebt vele andere steden die Cambridge heten, waaronder in de VS alleen al het onderstaande lijstje

Cambridge, Idaho
Cambridge, Illinois
Cambridge, Iowa
Cambridge, Kansas
Cambridge, Kentucky
Cambridge, Maine
Cambridge, Maryland
Cambridge, Massachusetts
Cambridge, Minnesota
Cambridge, Nebraska
Cambridge, New Hampshire, a township
Cambridge (village), New York
Cambridge (town), New York
Cambridge, Ohio
Cambridge, Vermont
Cambridge, Wisconsin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt heel veel universiteiten in Cambridge, bijvoorbeeld King's College