Jazeker, maar het blijft alleen liggen op ijs of het dek van schepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, maar het blijft alleen niet liggen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Behalve dan als de zee weer bevroren is.
bamibal
12 jaar geleden
Dat dan weer wel, ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt niet door het zout!
Ja daar sneeuwt het ook, maar het blijft niet liggen op het water dus het is niet zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Het stopt echt niet ineens boven water. Sneeuw zit door de hele lucht en heeft geen vastgestelde grenzen
"tot hier en niet verder"! Je ziet het alleen op zee niet liggen omdat het in het water direct wordt opgenomen. Alleen wanneer de zee ook bevroren zou zijn dan zou het blijven liggen. De zee is echter warmer en daarom smelt het direct. Op straat blijft het ook alleen liggen als de vorst in de grond zit.