Wat houdt fragmentarische modernisering in? wie kan een goed voorbeeld geven?

ben ak aan het leren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Dan moderniseer je niet alles in één keer, maar fragmentarisch oftewel in gedeelten.

Toegevoegd na 1 minuut:
bijvoorbeeld: je wilt je huis moderniseren maar je hebt geen geld genoeg om alles in één keer te doen. Dan doe je eerst de keuken, het jaar daarna de badkamer enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je. maak er dan maar het beste antwoord van, dan verdien ik 10 punten ... LOL
Antoni
8 jaar geleden
Nee, als in een land bepaalde gebieden wel gebruik maken van moderne middelen, zoals machines en computers, en andere delen van het land helemaal niet, dán is er sprake van een fragmentarische modernisering.

Andere antwoorden (1)

Het antwoord wat hansen gegeven heeft is fout. In aardrijkskunde termen(zoals aangegeven in de vraag) betekent fragmentarische modernisering dat ontwikkeling slechts in bepaalde bieden en sectoren plaatsvinden binnen een land.