Op internet vind je kaarten als deze.. natuurlijk zal het elk jaar anders zijn, gezien de metingen die ieder jaar worden gedaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan he, hoeveel de zeespeigel stijgt.

In mijn bron staan wat plaatjes na een stijging van 0,00 m; 0,85 m; 1,50 m; 2,50 m; 6,00 m en 60,00 m.

Toegevoegd op 29-06-2009 14:10:08
Dit is natuurlijk uitgaande van het wegdenken van de dijken. Een deel van Nederland heeft altijd al onder zeeniveau gelegen. Je vraag is eigenlijk niet echt te beantwoorden nu, want het ligt er puur aan hoe hoog en goed je de dijken bouwt of er uberhaupt iets onder water zal lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de bronvermelding!
Hier heb je een plaatje van als de zeespiegel 1 meter stijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag mij af of Nederland dan wel half onder water komt te staan. Nederland voert al heel lang de strijd tegen het water en met succes. Ik verwacht niet dat Nederland onder zou lopen. De strijd tegen het water zal nog wel even doorgaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Mijn idee...
Hier kun je zelf simulaties uitvoeren:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is leuk speelgoed, die site!