De zee krijgt niet zo schoon water van rivieren, het water verdampt, dat weer in de rivier komt als regen. De ze wordt dus eigenlijk steeds viezer/ zouter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zout in de zee komt uit de grond. Sodium (een belangrijk bestanddeel van zout) komt uit de oceaanbodem. Chloride (een ander bestanddeel van zout) komt uit het binnenste van de aarde door middel van vulkanen. Samen vormen sodium en chloride zout.
Wanneer zeewater verdampt, blijft het zout achter. Daardoor blijven de zeeën al vele miljoenen jaren even zout.
Amadea
13 jaar geleden
Door walvis sperma, geen grap
Zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Een urban legend is wat wij in het Nederlands een broodje aap-verhaal noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou lezen is een kunst, het hele verhaal wat er bij is staat dat een walvis anders testikels moet hebben wat 2x zo groot als zn lichaam moet hebben. Bij het onderwerp staat al email joke/hoax. Maar ja, hiervan moeten we het hebben, geloof er maar lekker in en stuur die mail met al je goede bedoelingen en lichtgelovige gedachten door;-)
Walvissen sperma, en nee dit is geen grap, het is natuurkundig bewezen. walvissen ejaculeren 400 ton sperma per ejaculatie, en maar 10% word naar binnen gebracht, dit betekent dat per keer 360 ton sperma de zee in drijft!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ah je was me net voor melsh

Toegevoegd na 1 minuut:
Ah je was me net voor melsh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahah lol. NOT!
Is toch haast onmogelijk.