wij zien vanaf de grond zogenaamde vliegtuigstrepen. kun je die ook van uit een vliegtuig zien? uiteraard van een ander vliegtuig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan kan zeker, mits het vliegtuig hoog genoeg vliegt om een condesstreep te creëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel vaak zie je ook géén strepen achter vliegtuigen vanaf de grond. Dit komt denk ik door de manier waarop het tegenover de zon staat.
Vanuit de lucht geldt hetzelfde. Als het andere vliegtuig op een bepaalde manier ten opzichte van de zon staat zie je wel/geen streep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er geen strepen te zien zijn, dan is de meest voor de hand liggende verklaring dat het vliegtuig te laag vliegt, het is daar simpelweg niet koud genoeg.
Die kun je zien, zowel van boven, onderen als opzij.
Het zijn trouwens strepen die bestaan uit waterdamp met roet. Door de grote hoogte bevriest die waterdamp en dat is wat je ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan maar de contouren zijn minder duidelijk omdat je vanuit een ander vliegtuig gezien dichterbij bent.