Dat zijn er 30, namelijk:

Sint Agatha - Sint Anna ter Muiden - Sint-Annaland - Sint Annaparochie - Sint Annen - Sint Anthonis - Sint Geertruid - Sint Gerlach - Sint Hubert - Sint Isidorushoeve - Sint-Jacobiparochie - Sint Jansklooster - Sint Jansteen - Sintjohannesga - Sint Joost - Sint Kruis - Sint Laurens - Sint Maarten - Sint Maartensbrug - Sint-Maartensdijk - Sint Maartensvlotbrug - Sint Maartenszee - Sint Michielsgestel - Sint Nicolaasga - Sint Odiliënberg - Sint-Oedenrode - Sint Pancras - Sint Philipsland - Sint Willebrord - Sintjohannesga
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Toegevoegd na 13 minuten:
32 Sintjohannesga hoort er niet bij

Toegevoegd na 26 minuten:
Bij de ene bron word sint- gebruikt en bij de andere weer niet bij de bron hieronder.Sint-Oederrode,Sint-Annaland,
Sint-Michielsgestel.

Toegevoegd na 38 minuten:
Bij de tweede bron zijn het de namen: Sint-Oederode
Sint-Maartensdijk,Sint-Annaland,Sint-Jacobiparochie.
Dus wat er goed is weet ik niet maar je hebt de keus
Beginnend met Sint- 3 of 4 ligt eraan welke bron je hanteert
Sint met een spatie 28 of 29 gewoon. Beginnend met Sint
spatie of - 32. En alle beginnend met Sint 33.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn er drie, Sint-Annaland, Sint-Jacobiparochi en Sint-Oedenrode, de andere 27 bovengenoemde plaatsen beginnen met ‘Sint ’ (niet met ‘Sint-’).
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp Rose! +