Dat wordt meestal gedaan in groep 8, wanneer ze 12 jaar jong zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik kreeg het op de middelbare school toen ik in de eerste zat dus 12 a 13 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zat in groep 8.
maar sexuele voorlichting hadden we thuis al gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in groep 8 ,maar wij kregen het niet ,want mij klas deed weer te vervelend!''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees hier overal groep 8. Ik heb het voor de eerste keer in groep 6 gehad met behulp van een video, in groep acht en in de 2e klas. In groep 6 ben je een jaar of 8. In groep acht ben je ongeveer 10. En in de 2e klas een jaar of 13.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze er klaar voor zijn