wat is Lod1?

ik las ergens op internet dat mensen die met een HAVO diploma doorstromen naar het VWO vrijstelling kon krijgen voor ANW, maatschappijleer en lod1 of iets dergelijks.
Dit na aanleiding van een link bij een antwoord op een andere vraag van mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lichamelijke opvoeding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stoer hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een reactie geplaatst van stoer hoor bij een antwoord op een andere vraag. En nu vinden mensen het grappig om hetzelfde bij mij te doen en mij onterecht minnetjes te geven. Bij mij was Lichamelijke opvoeding gewoon Lo. Ik dacht Lod lijkt veel op Lo dus dan maar dit antwoord :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah vrijstelling :) Als niemand het echt zeker weet dan zou je het even bij de concierge na kunnen vragen of bij de roostermakers en anders toch maar 1 les er heen gaan en aan het begin van de les zeggen dat je vrijstelling wilt :)