Wat moet je doen als je niet weet of je enquete wel goed is en echt niet weet wat je moet doen?

help, profiel werkstuk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Naar je begeleidend docent gaan en vragen of die nog tips heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zal aan mensen(Groovie) vragen of je enquete wel goed is. Misschien hebben die tips :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je leraar en vraag hem om raad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar diegene die uiteindelijk beslist of het goed is en vraagt om advies.
13 jaar geleden
Vraag aan je begeleider of hij/zij het wil nakijken, anders kan je ook nog aan iemand die je vertrouwd(je ouders?) vragen of ze het kunnen bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een critisch persoon die je vertrouwt, laat de enquete uitproberen en vraag om feedback. Ouders? Die vinden het meestal leuk als ze mogen helpen.