maak een lijstjes met wat erin moet staan

loop dan de samenvatting door en kijk of er iets ontbreek en kijk of alles goed op elkaar aansluit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door zelf de tekst globaal over te lezen..
Daarna de samenvatting door te kijken.. En als je vind dat er overbodige dingen instaan, leer je die niet..
Als je vindt dat er iets belangrijks mist, schrijf je die erbij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst moet je goed weten waar het precies over gaat,
daarna kan je kijken of de samenvatting klopt, je moet kijken of er belangrijke dingen in missen.
of dat er misschien overbodige dingen in staan die er niet in hoeven