Slecht, het onderwijs in het algemeen is al slecht in Italie. Zag laatst een lijstje waar kinderen het best opgroeien in Europa, Nederland stond op 1 italie op 21 van de 25.
Tevens woont mijn broer in italie met zijn 1 jarige zoontje, ze gaan binnenkort naar nederland verhuizen omdat ze hun kinderen niet in Italie op willen voeden (vind zijn Italiaanse vrouw ook).