ik heb een stuk tekst en dit wil ik laten controleren op correctheid, correcte zinsopbouw en woordgebruik weet iemand wie ik dit kan vragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ken je niemand in je omgeving die goed is in taal? Een secretaresse of een leraar of zoiets?

Ik zou gewoon de spellingscontrole gebruiken in Word.

Nou ja, kijk, dat als de tekxt niet helemaal groot is maar bij voorbeeld maar nou wat zal ik s noemen een blad zijde of 10 of zo, of misschien hooguit 17, dan dat we zou den , dan kan ik misschien wel kijken?

Beste, Kan je mij deze tekst eens doorsturen per mail ?? Dan ik deze eens nalezen en waar nodig corrigeren Dan bezorg ik je deze (de verbeterde tekst terug) per electronische post. Mvg, Karel8158

Als het om een bezwaarschrift o.i.d. gaat, kun je het doorgaans kostenloos laten controleren door een sociaal raadslid van de gemeente. Vraag er na bij het maatschappelijk werk van je gemeente. Gaat het om iets anders: hang eens een advertentie op het prikbord bij je supermarkt of er iemand tijd en zin voor heeft. Of probeer marktplaats.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100