ik heb een stuk tekst en dit wil ik laten controleren op correctheid, correcte zinsopbouw en woordgebruik weet iemand wie ik dit kan vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek je een betaalde tekstcorrector, of een aardige hobbyist?

Antwoorden (5)

Ken je niemand in je omgeving die goed is in taal? Een secretaresse of een leraar of zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon de spellingscontrole gebruiken in Word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, kijk, dat als de tekxt niet helemaal groot is maar bij voorbeeld maar nou wat zal ik s noemen een blad zijde of 10 of zo, of misschien hooguit 17, dan dat we zou den , dan kan ik misschien wel kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja lijkt me inderdaad een prima idee. Ben jij zeker de aangewezen persoon voor :-s haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
P.S. minnetje is niet van mij hoor, ik heb nog maar 60 punten dus kan ik dat nog niet. Vond het gewoon even komisch :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk, is heel gek. iedere keer, dan doe ik de goede antwoord en dat helemaal klopt enzo, en dan ook de spelleercontroleer, dat die alle woorden dan goed zegt, en dan altijd bij iedere antwoord de min. Snap der niks van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hilarisch!
Beste,

Kan je mij deze tekst eens doorsturen per mail ??
Dan ik deze eens nalezen en waar nodig corrigeren
Dan bezorg ik je deze (de verbeterde tekst terug) per electronische post.

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om een bezwaarschrift o.i.d. gaat, kun je het doorgaans kostenloos laten controleren door een sociaal raadslid van de gemeente.

Vraag er na bij het maatschappelijk werk van je gemeente.

Gaat het om iets anders: hang eens een advertentie op het prikbord bij je supermarkt of er iemand tijd en zin voor heeft.

Of probeer marktplaats.nl