Hoe kom ik aan de antwoorden van de vragen in de boekjes van Leer y Aprender?

na ieder hoofdstuk zijn er vragen en aan het eind van het boek een eind toets. ik heb al op internet gezocht maar ik kan nergens de antwoorden op deze vragen vinden. Het zou wel heel handig zijn om te weten of ik het goed doe!

ps: ik lees nu la cajita de hueso

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De boekjes zijn vermoedelijk niet bedoeld voor zelfstudie , of voor zelfstudie via een schriftelijk begeleide (en dus betaalde) cursus. Dan zul je er dus een onderwijzers-exemplaar bij moeten hebben met de juiste antwoorden, of inschrijven voor de volledige cursus. Afhankelijk van waar je de leerboeken vandaan hebt, zul je daar dus moeten informederen.

Op Internet is er -inderdaad- vooralsnog niks te vinden over de antwoorden op de vragen uit deze leermethode. Ook met googelen op leer y aprender / preguntas y respuestas kom ik eerlijk gezegd niet verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staat er in het boek nergens dat er nog een antwoordenboekje bestaat?
Anders zou je contact op kunnen nemen met de uitgever of zoiets bestaat