HBO 21+ toets voorbereidingscursussen?

Weet iemand misschien waar je zo'n HBO voorbereidingscursus kan doen? heb al gezocht op internet maar kan niks vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Krijg je dat niet aangeboden bij het inschrijven voor die toets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je nagevraagd of de hogeschool die je op het oog hebt zelf zoiets aanbiedt? Als ze dat doen is het meestal voor de zomervakantie, maar je weet nooit.
Ik heb de toets zelf gedaan en vond 'm erg meevallen, overigens.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het NTI kun je een 21+ toets doen op 25 locaties in Nederland. Na het afronden van de 21+ toets krijg je van de toelatingscommissie te horen of je wel of niet wordt toegelaten.
Als je na het behalen van de 21+ toets een studie start bij het NTI dan is de toets gratis, anders betaal je een paar tientjes. Zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het bij de instelling navragen waar je toegelaten wilt worden.