Hoe zit het met de paginanummering in een scriptie?

Ik heb het hele internet afgezocht, maar ik kom er niet uit. Mijn scriptie is als volgt opgebouwd.

Titelpagina
Informatiepagina
Voorwoord
Inhoudsopgave
Samenvatting
Inleiding

Vanaf welke pagina begin ik met tellen en vanaf welke pagina voeg ik een paginanummering in?

een jaar geleden
3.4K
tinus1969
een jaar geleden
Gewoon vanaf de titelpagina? Je kunt wel beginnen bij bv de inleiding en de pagina’s ervoor niet nummeren of bv apart met Romeinse cijfers, maar dat is vooral ingewikkeld.
SanderHRLM
een jaar geleden
Maakt niet zoveel uit volgens mij, je kunt rustig het voorblad meetellen maar als je dat niet doet hoor je er ook niemand over
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Gewoon vanaf de titelpagina. En in de inhoudsopgave begin je vanaf de inleiding

Antwoorden (1)

Gebruikelijk is om de titelpagina geen nummer te geven, en daarna te beginnen met nummer 1.
een jaar geleden