minimaal 16 en je moet een brommer rijbewijs hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onze pizzeria heeft pas de leeftijd tot 18 verhoogd omdat zijn koeriers van 16 nogal roekeloos reden en diverse ongelukjes veroorzaakten. Ze hebben toen ook een bezorgautootje aangeschaft. Toch denk ik dat de meesten het liefst 16 - jarigen met brommer-rijbewijs aannemen omdat die goedkoper zijn dan koeriers van 18. Informeer even bij jou in de buurt bij een aantal pizza-zaken wat de eisen zijn als je bezorger wilt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14, maar dan wel met bepaalde regels. bij pizzahut is dit oa mogelijk.