Is het gebruikelijk om je middelbare school diploma in te lijsten?

Maandag 5 juli heb ik mijn diplomauitreiking van de VMBO-TL. En nu vroeg ik mij af of het gebruikelijk is om je diploma in te lijsten. Want dan haal ik nog even een mooie lijst op. ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Ik ken niemand die het doet maar als jij er trots op bent en hem graag op wilt hangen dan mag je dat zeker doen!!! En misschien ook wel terecht ook, het is iets om trots op te zijn. Dus kortom, als jij dat wil doen, waarom zou je het dan niet doen??? Maakt het wat uit wat anderen doen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh eneeeeh, GEFELICITEERD HE?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet gebruikelijk denk ik, de meeste mensen bewaren ze in een map.
Maar als jij het leuk vindt dan moet je het zeker doen.
Koop een mooie lijst, hang hem op en geniet ervan.
Als je hem zat bent, haal je hem zo weer uit de lijst.
Een diploma halen is best iets om trots op te zijn en ook nog gefeliciteerd ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee. Dat is niet gebruikelijk. Maar daar hoef jijje natuurlijk niet door te laten leiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gezien.
Het is niet echt gebruikelijk om je diploma in te lijsten.
Maar als jij het leuk vind dan doe je het toch gewoon?
Tip: Maak er eerst even een kopietje van, voor je toekomstige cv!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom dat regelmatig tegen in de werkplaats van zelfstandigen. Daaraan kun je zien dat je met een vakman te maken hebt. Zolang je nog in loondienst bent --een gebruikelijk begin van je carrière-- hang je je ingelijste diploma in je kamer en mocht je later zelfstandig beginnen dan kun je 'm meteen ophangen in de werkplaats.