Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand mischien een curcus ondernemerschap?

Omdat ik wil beginnen als zelfstandige zoek ik een curcus(geen studie) die hiebij past op mavp/vmbo/mbo niveau? iemand een sugestie ? ik vind alleen maar hbo studies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
501

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je een cursus kunt doen om ondernemer te worden. Dit zit in je bloed of het zit er gewoon niet in. Als het erin zit, heb je niet eens een cursus nodig. De kennis van je administratie en het vak waarin je zelfstandige word kun je wel leren, maar uiteindelijk je motivatie en het ondernemer zijn, moet toch echt in je bloed zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien heb je hier iets aan

veel suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga even langs bij de Kamer van Koophandel, die geven info en cursussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt heel veel informatie halen bij de KvK en als je een training wilt doen kun je eens kijken op de site van Open Circles. Zij geven trainingen (in eenvoudig Engels) voor grote groepen ondernemers, MKB, ZZP.

Voordeel daarbij is dat je ook nog eens goed kunt netwerken en veel kunt leren van elkaar.

De Master Entrepreneur is aan te bevelen. Als je niet terugdeinst voor grote groepen mensen kun je ook naar de Business Bootcamp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding