Wat moet je op je cv zetten als je nog geen werkervaring hebt?

1.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Welke opleiding(en) je hebt gehad. Verder hangt het ook een beetje af van de vacature waar je op wilt reageren. Je kunt er iets bijzetten waarvan je denkt dat dat een connectie heeft met je eventuele baan. Bijv. als je een hobby hebt die (enige) connectie heeft met die baan. Je moet jezelf goed verkopen op je cv maar ook weer niet zo goed dat je verwachtingen schept die je niet waar kunt naken
Amadea
2 jaar geleden
Heb je ook geen vrijwilligerswerk gedaan en / of stage gelopen?
Anoniem01102016
2 jaar geleden
Ik heb stage gelopen, maar dat was maar voor twee weken.
Thecis
2 jaar geleden
Op wat voor baan solliciteer je?

Antwoorden (1)

Je naam, contactgegevens, leeftijd, opleiding, waar je goed in bent (en maak dat concreet!), eventueel vrijwilligerswerk, eventuele hobby's. En dat alles vooral in relatie tot de baan waarop je solliciteert. Dus als je maaltijden bezorgt is het belangrijk dat je stipt bent, afspraken nakomt (dat is voor elke werkgever belangrijk), dat je vriendelijk bent, stressbestendig,.... Als het goed is staat er in de advertentie wat er nodig is. Kijk wat ervan op jou van toepassing is, en probeer er zo concreet mogelijk op in te gaan. Bijv. "Uit ... blijkt dat ik ... ben"