hoe kan je goedkoop bloemen inkopen zodat je ze weer kan verkopen??

Er komt bij mij thuis altijd een paar jongens bloemen verkopen aan de deur. Nu wil ik dat ook graag maar hoe kan je een beetje goedkope bloemen kopen of wat anders wat je aan de deur ook goed kan verkopen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (3)

Als je dit wil gaan doen moet je wel eerst een vergunning hebben.
En bloemen kun je op de markt kopen.
12 jaar geleden
j5m
12 jaar geleden
Vergunningen moeten bij de gemeente worden aangevraagd.
En kosten geld.
Maar praat er eens met je ouders over wat zij hiervan vinden.
Je kunt de gok wagen om het zonder vergunning te doen maar dan zou ik wel je ouders op de hoogte stellen.
Goedkope bloemen koop je bij de bloemenkweker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor inkoop bij een groothandel of direct op de bloemenveiling heb je een kvk-nummer en dus een bedrijf nodig. Dat zal voor jouw handeltje dus niet geschikt kunnen zijn. Slechts via via zullen groothandels een uitzondering maken.
Het beste kan je rechtstreeks bij de tuinder kopen. Die verkopen meestal aan de weg/aan de deur ook bloemen tegen een lage prijs. Dit levert voor hun een leuke verdienste op, omdat aan handel veilen ook kosten zijn verbonden.
Ik weet niet waar je woont, maar in Noord-Holland en in het Westland zijn genoeg tuinders te vinden. Gewoon even langs gaan en vragen.