Wordt een document plagiaat als ik het door een PDF-verkleiner heb gehaald?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Plagiaat is iets anders dan verkleinen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja snap ik. Alleen ik dacht misschien omdat het document dan even online is geweest aangezien het door een online pdf verkleiner heen is gegaan. . Maar
gvrox
3 jaar geleden
Wat heeft "online geweest zijn" met plagiaat te maken ? Als ik zelf een document heb gemaakt/geschreven, en dat publiceer, online zet, etc., dan is er geen sprake van plagiaat; pas als iemand anders ermee aan de haal gaat, en dat gedeeltelijk of in het geheel presenteert als eigen werk, dan is er sprake van plagiaat.
tinus1969
3 jaar geleden
Je lijkt plagiaat te verwarren met copyright en privacy/AVG issues. Die spelen idd bij een online pdf verkleiner.

Antwoorden (1)

Als jij de tekst van een ander uitgeeft als zijnde van jou is het plagiaat. Kopiëren en/of verkleinen is geen plagiaat.
Toegevoegd op 06 januari 2021 20:32: bron